13. Yeniden Kullan Sergisi Açıldı! (13.05.2026)
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Sosyal ve Beşerî Bilimler Fakültesi adına yürütülen “Yeniden Kullan: Ekolojik Bilinci Geliştirme ve Sosyal Paylaşım Projesi”nin 13. Sergisi, 13 Mayıs 2026 tarihinde Rektörlük Binası Arka Bahçede açıldı.
Sergi açışına ASBÜ idari ve akademik personelinin yanı sıra, çok sayıda öğrenci katıldı. Sergide Sayın Rektör yardımcımız Prof. Dr. M. Hakan Türkçapar ve proje koordinatörü Prof. Dr. Nagihan Gür, projenin sosyal paylaşımı ve ekolojik bilinci geliştirmedeki önemine vurgu yapan birer konuşma yaptı. Sayın Rektör yardımcımız Prof. Dr. Türkçapar, sosyal paylaşım ruhunun geleneksel kültürümüzdeki yerine dikkati çekerek yeniden kullanma kültürünün gelecek nesillere bırakacağımız önemli bir miras olduğuna vurgu yaptı. Prof. Dr. Gür, 2017 yılında bir masayla başladıkları “Yeniden Kullan” sergilerini 9 yıldır istikrarla sürdürdüklerini ve ikinci el eşya kullanımının Üniversitemizde bir kültür hâline geldiğine vurgu yaptı.
Gün boyunca açık kalan “Yeniden Kullan” sergisinden tüm ASBÜ personeli ve öğrenciler ücretsiz olarak faydalandı.